Wooop е онлайн супермаркет с безплатна и моментална доставка на хранителни продукти, битова химия и всичко необходимо за домашния комфорт, а също така козметика, детски продукти и продукти за домашните животни.
Как да си поръчам?
Свали приложението за Android или iOS на телефона си (устройството си)
Укажи адрес, на който трябва да доставим поръчките ти
Избери любимите си продукти и ги добави в кошницата
Укажи банкова карта и плати поръчката - готово!
След малко сме при теб с доставката.
В кои райони на София има доставки?
Wooop доставя в следните райони на гр. София:
кв. Манастирски ливади
кв. Кръстова вада
кв. Бъкстон
ж.к. Гоце Делчев
ж.к. Мотописта
кв. Борово
кв. Красно село
ж.к. Белите брези
кв. Хиподрума
ж.к. Стрелбище
кв. Иван Вазов
кв. Овча купел
ж.к. Славия
ж.к. Лагера
ж.к. Зона Б-5
София-Център
ж.к. Лозенец
кв. Хладилника
Какъв асортимент на продукти се предлага в Wooop?
Ние постоянно разширяваме количеството на предлаганите стоки. На този етап имаме асортимент от над 2000 различни продукти.
Има ли ограничение на количеството продукти в поръчката?
Не, няма ограничение. Ние доставяме винаги безплатно и в течение на 15-60 мин. Това ти дава преимуществото да си поръчваш продуктите, които са ти необходими именно сега, на момента.
Плащането
Как мога да си платя поръчката?
Предлагаме възможно най-безопасния начин на плащане с банкова карта при пазаруване онлайн. Това гарантира скоростта на обслужване и сигурността при пазаруване.
Колко струват торбичките при пазаруването?
Торбичките, в които ви носим поръчките, са винаги безплатни
Мога ли да платя и поръчам на друг човек?
Да! Важното е адреса на доставката да е в зоната в която ние работим.
Доставката
Трябва ли да избирам определено време за доставката?
Не!
Ние доставяме веднага след направена поръчка, в течение на 15-60 мин. в зависимост от зоната на доставка.
Как да разбера дали доставяте до моя адрес?
Просто въведи своя адрес в приложението и ще получиш точна информация. Ние постоянно разширяваме зоната на доставки.
Как да поръчам ако моя адрес не е в зоната на доставки?
Доставки извън зоната са невъзможни. Ние разширяваме зоните за доставка постоянно. Очаквай ни и в своя район скоро.
Как се извършват доставките?
Доставките се извършват от служители на Wooop и по възможно най-екологичен начин. Нашите куриери се предвижват на електро тротинетки и велосипеди.
Какво да правя ако куриера пристигне в момент, в който не мога да получа поръчката?
Доставката се извършва веднага след получаване на поръчката - в течение на 15-60 мин. Куриера ще позвъни на вратата Ви и ще се опита да се свърже с вас по телефона. Ако в течение на 2-3 мин. Вие не отговорите, поръчката Ви се връща в "даркстора" обратно. Свържете се с нас в приложението за допълнителна информация по конкретен случай.
Мога ли да поръчам на друг адрес, даже ако не се намирам в зоната на доставки?
Да!
Не е важно къде се намирате Вие в момента на поръчката, важен е адреса на доставка. Ако адресът е в зоната на доставки, може да поръчвате смело без значение къде физически се намирате Вие.
Обратна връзка
Как мога да се свържа с Wooop?
В приложението имате възможност да се свържете с нас по Viber или WhatsApp
Как да съобщя за нередности?
Ние винаги се стараем да предлагаме възможно най-висок стандарт на обслужване.
В приложението имате възможност да се свържете с нас по Viber или WhatsApp - помогнете ни да станем по-добри за вас!
Рекламация
Как да направя рекламация или да върна продукт?
Всички въпроси относно качеството на продуктите или връщане на продукт може да зададете в приложението с помоща на Viber или WhatsApp